Posted by : Nekirus joi, 5 mai 2016

Recent, pagina de facebook a blogului a ajuns la 1.500 de like-uri. (bine, acum are 1.499 defapt din cauza unui smartass ce a dat dislike) Nu că ar conta. Mi se pare mult, deși nu e. Mi se pare mult pentru că nu mi-am imaginat, și nici propus, niciodată mare scofală cu blogul acesta. Mereu credeam c-o să fiu unu din tipii ăia underground, cu vreo 78 de like-uri (cel mult) la pagina de facebook, ce debitează și-și așează gândurile în fața unui ecran pe-o tiparniță electronică. Nici n-am plănuit să mă țin de treabă prea mult. Am zis că scriu și eu vreo două articole, îmi fac moftul și gata, trec peste și las în urmă cele trei (dacă am noroc) persoane care mă urmăresc. Spre marea mea surpindere am avut un soi de mini-succes. Nu sunteți 78, că sunteți 1.499. Nu am 3 vizualizări la postari că am 200-300. Deși e puțin, asta înseamnă ceva oameni. Acum ... scopul articolului vine ca o idee de-a face tranziția de la un blog personal către o comunitate în adevăratul sens al cuvântului, o publicație propriu-zisă. Cert e că, deși revenit, nu voi posta foarte des ... și Dumnezeu știe când mă mai apucă o pauză de câteva luni. Nu vă puteți baza pe mine. Luând acest posibil factor în considerare doresc să mă asigur că deși eu n-o să fiu activ, blogul continuă să meargă. Ce vreau defapt? Să tranzitez spre o redacție. Vreau oameni pe care să-i captez și să posteze pe blog alături de mine. Yuuuhuuu!


Cine se simte în stare și apt pentru acest task îmi poate trimite pe facebook sau pe adresa de mail animekirus@gmail.com un articol. Articolul nu are un format anume. Adică nu am pretenția să fie neapărat o recenzie la un anumit anime, o postare de-un anumit gen, nimic. E ok orice, atât timp cât respectă o anumită rețetă adecvată postării și are ca temă anime-urile. Ce mă interesează în momentul de față e să-mi dau seama de aptitudinile voastre scriitoricești și intelectuale, pe baza cărora voi decide dacă vă voi permite accesul în redacție. Cer seriozitate și profesionalism! Știu că e ciudat venind de la un tip care face o tonă de bășcău în articolele sale, dar acum nu urmăresc cât sunteți voi de ironici. Nu accept greșeli mari de scriere și de gramatică. Înțeleg că mai uiți o literă sau nu pui o cratimă unde trebuie, dar dacă ești analfabet și-mi scrii cu ”tz”, ”k” sau orice fel de căcaturi din astea ești out fără discuție. Totodată impun folosirea obligatorie a diacriticelor. Suntem în România, vorbim română, așa că aș prefera și să scriem în română. Cu un mic search pe google le puteți descărca în mai puțin de 5 minute. Articolele vreau să fie clare, concise și mai ales corecte și interesante. Hai să punctăm clar totul:

  • Articolul poate să aibă orice formă atâta timp cât tema este respectată.
  • Tema sunt anime-urile. (DUH!)
  • Să aibă între 500 și 1.500 de cuvinte
  • Să respecte o structură standard. (să aibă început - cuprins - concluzii)
  • Să ziceți ceva. Vreau să simt amprenta personală, nota critică, nu să văd doar niște informații luate de pe google și înșirate în text.
  • Să fie scris corect în română.
  • Să folosiți diacritice.
  • Articolele trebuie trimise pe facebook sau pe adresa de mail animekirus@gmail.com

Dacă veți fi selectați o să începem colaborarea împreună. Voi oferi liberate și lejeritate formală. Puteți scrie recenzii, sau orice alt timp de articole doriți. Accept recenzii și la anime-uri la care am scris deja. Cu cât mai multe păreri cu atât mai bine. Tipurile de articole care există deja sunt următoarele:

  • Recenzii
  • Cugetări Nekirusiene (Editorial)
  • Știri
  • Nekirus Didacticus (Pseudo-tutoriale)  
  • Anime-uri alese (selecții de anime-uri pe-o anumită bază tematică)

Dacă vă simțiți atrași de una din zonele acestea o să puteți scrie liniștiți, fie că e vorba de știri, editoriale, etc., iar dacă aveți sugestii de noi tipuri de articole putem discuta și să le integrăm în conținutul blogului. Oprindu-mă aici, dacă aveți timp liber, creativitate, vă plac anime-urile și doriți să investiți pasiune într-o activitate ce vă oferă șansa de-a folosi acel timp cu folos, vă sfătuiesc să trimiteți un articol. Accept pe oricine, neținând cont de vârstă, atât timp cât persoana respectivă îmi demonstrează că are ceea ce trebuie pentru a-i permite să posteze pe blog alături de mine. Multă baftă și aștept doritori! Seară faină!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Animekirus - Animekirus